Okrugli stol "Aspekti rada edukacijskih rehabilitatora - od probira, procjene, intervencije do evaluacije u sustava zdravstva, obrazovanja i socijalne skrbi"

ERFCON 2017 HKER

S velikim Vas zadovoljstvom pozivamo na sudjelovanje na okruglom stolu "Aspekti rada edukacijskih rehabilitatora - od probira, procjene, intervencije do evaluacije u sustava zdravstva, obrazovanja i socijalne skrbi" - trans generacijski susret  kroz  primjere dobre prakse kao  ogledalo stečenih kompetencija i povezanosti s  akademskom ustanovom koji će se održati u ponedjeljak 15. svibnja 2017. godine na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u sklopu 9. Međunarodnog znanstvenog skupa Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta ERFCON 2017.

U svrhu analize izazova koje razvoj i artikulacija socijalnog modela invaliditeta postavlja na rad edukacijskih rehabilitatora u različitim resorima, Hrvatska komora edukacijskih rehabilitatora pokreće niz stručnih rasprava, analiza  i primjenjenih istraživanja o čimbenicima kvalitete njihova rada. Sudionici okruglog stola s različitih bi aspekata analizirali  standarde kvalitete  i složenost kompetencija edukacijskog rehabilitatora u razvoju struke. Zamišljeno je da se tema obradi  kroz transgeneracijski pristup profesionalnom razvoju te suradnju s drugim stručnjacima.

Okruglim stolom predviđeno je sudjelovanje nositelja politika zdravstvene skrbi, obrazovanja i socijalne skrbi koji bi sudionike upoznali s aktualnim stanjem, standardima i zahtjevima na usluge ove pojedinačne djelatnosti.

Predstavnici struke koji djeluju u navedenim resorima iznijet će primjere dobre prakse u kontinuumu aspekata rada: od probira, procjene do intervencije i evaluacije, uz sudjelovanje stručnjaka koji su kroz proteklih pet desetljeća bili aktivni u tom području.

Nastavnici Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta predstavit će okvir nastavnog plana i programa, naznačili smjernice njegove revizije, odnosno izdvojili potencijalne vidove interakcije s praksom.

ORGANIZATORI

  1. Hrvatska komora edukacijskih rehabilitatora
  2. Studij Edukacijska rehabilitacija
    Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  3. Odsjek za oštećenja vida
    Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  4. Odsjek za inkluzivnu edukaciju i rehabilitaciju
    Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
  5. Odsjek za motoričke poremećaje, kronične bolesti i art-terapije
    Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

SLUŽBENI JEZIK

Hrvatski

MJESTO ODRŽAVANJA

Centar za rehabilitaciju
Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Znanstveno-učilišni kampus Borongaj
Borongajska cesta 83f, Zagreb
Dvorana PLITVICE

DATUM I VRIJEME

15. svibnja 2017. od 16:00 do 20:00 sati.

BROJ SUDIONIKA

40 stručnjaci + 0 studenti

KOTIZACIJA

Nema kotizacije

PRIJAVE

Konačni datum prijava za sudjelovanje na okruglom stolu: 5. svibnja 2017.

Prijave neće biti moguće nakon što se ispuni lista od predviđenih 40 sudionika, neovisno o konačnom datumu prijave.
Prijave za sudjelovanje na znanstveno-stručnom skupu moguće su putem online sustava Comet.

PROGRAM OKRUGLOG STOLA

 

16:15 - 16:30 Prijava sudionika
16:30 - 16:45

UVODNI PREGLED
Čimbenici kvalitete rada edukacijskog rehabilitatora

16:45 - 17:30

ZDRAVSTVO - rad edukacijskih rehabilitatora u definiranim pojedinačnim djelatnostima zdravstvene zaštite (predstavnik MiZ, HZZO)
OBRAZOVANJE - rad edukacijskih rehabilitatora od predškolskog do srednjoškolskog obrazovanja (predstavnik MZOS /AOO)

SOCIJALNA SKRB - rad edukacijskih rehabilitatora u sustavu socijalne skrbi (predstavnik MDOSP)
17:30 - 17:45 Stanka za kavu
18:10 - 19:20 Prikazi dobre prakse:
A) Edukacijski rehabilitatori – sustav zdravstva / danas / nekad  (20')
B) Obrazovanje: predškolsko – osnovno – srednjoškolsko / danas - Nekad (30')
C) Socijalna skrb – RAD U uslugama socijalne skrbi – danas / nekad (20')
19:25 - 20:00 Formalni program osposobljavanja na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu - danas - sutra

ORGANIZERS

ERF UNIZG ENG ISU UVLJ

© 2016 FACULTY OF EDUCATION AND REHABILITATION SCIENCES UNIVERSITY OF ZAGREB. ALL RIGHTS RESERVED.